Alla inlägg den 13 november 2011

Av Felicia Ekholm - 13 november 2011 16:39

Tänkte visa vart allt började tills nu... det har hänt så mycket o man saknar att flytta in! 

Första bilden är från när dom precis hade satt upp betong(stavning) väggarna...

 

 

 

Fortsättning kommer! Kika in lite då o då så du inte missar ;)


 

Av Felicia Ekholm - 13 november 2011 16:21

Finns grymt mycket ponnisar på hästnet! Tittar på en D-Ponny som jag älskar! den är precis som mamma och pappa har sagt att min häst ska va:

  • Trafik säker (ja)
  • otittig (ja)
  • Snäll at sko och klippa (ja)
  • Lätt att hämta från hagen (förmodligen)
  • Lätt att duscha (Vet ej)
  • Motor (lagom)
  • bra gångarter (ja)
  • Snäll att pyssla med (ja)

Visst låter den bra? Vill inte lägga ut bilder på den, måste fråga ägarn först......

Av Felicia Ekholm - 13 november 2011 15:01

förlåt men har inte vart på blogghumör på länge...... du som skicka den där kommentaren, jag vet vem du är och du vill bara förstöra för mig. kan du inte skriva det snällt? Aja nog om det!

Har vart vid huset som vi bygger idag(som vanligt) och var med katterna. Pappa och mamma har börjat med köket. awsome!  nu kan man snart flytta in och det känns som att man kan börja packa sina grejor o bara dra till huset och lämna det andra bakom sig! Är så j***vla trött på den lilla stugan vi har nu......  Imorgon börjar skolan igen o känns som denna helg har gått så otroligt snabbt! På söndag nästa vecka så blir det tävling, då skall man f**n vinna 

Kom fyra förra gången med en halv sekund efter trean, blev så förbannad men är skit stolt över Beea och mig själv, kom ju runt grundomgången och blir felfri i omhoppningen   Skall rida felfritt denna gång med och skall bli plaserad! 

Lekte lite på thelolcam *host*

     Jag med mössa o allt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Felicia! Titta gärna runt i lämna gärna en kommentar eller följ

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur högt har du hoppat?
 Jag har aldrig hoppat
 30+cm
 40+cm
 50+cm
 60+cm
 70+cm
 80+cm
 90+cm
 100+cm
 110+cm
 120+cm
 130+cm
 140+cm
 Hoppar högre en 150cm

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards